پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به رئیس جدید شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده

پیام تبریک خاانم برقعی به خانم فرهمند

سرکار خانم برقعی، انتصاب سرکار خانم فرهمند به عنوان «رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارسال پیامی، انتصاب سرکار خانم فهیمه فرهمندپور را به سمت «ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

حضور محترم سرکار خانم فهیمه فرهمندپور (زیدعزّها)

سلام علیکم

 با احترام، بدین‌وسیله انتصاب شایسته سرکارعالی به سمت «ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» که نشان از توانمندی و تجربه گرانقدر حضرتعالی است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای شما و اعضاء محترم آن شورا، موفقیت، رشد و بالندگی روزافزون آرزومندم.

مستحضرید که مؤسسه علمی، پژوهشی، حوزوی و بین‌المللی جامعه‌الزهرا علیها‌السلام در سال 1363به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) بنیان نهاده شد و هم اکنون نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است و فراگیران علوم اسلامی از بیش از 80 کشور جهان در آن به تحصیل علم اشتغال دارند.

این مؤسسه همچون گذشته، آماده‌ همکاری با تمامی نهادهای انقلابی و سازمان‌های کشوری و لشکری می‌باشد تا همگام با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی کشور، گامی در جهت تقویت بنیه دینی و فرهنگی خانواده‌ها و تأمین امنیت ذهنی و فرهنگی اقشار مختلف، به ویژه در حوزه بانوان و دختران برداشته شود.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برای سرکارعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱