با حضور مدیر جامعه‌الزهرا(س)؛

برگزیدگان اولین رویداد پژوهشی جامعه‌الزهرا(س) تجلیل شدند

اختتامیه رویداد پژوهشی 7

مراسم تجلیل از برگزیدگان اولین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور خانم برقعی برگزار شد و سه میزگرد علمی و یک کرسی آزاداندیشی حائز رتبه برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی، مراسم اختتامیه نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز چهارشنبه 16 شهریور به همت معاونت پژوهش این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این مراسم که سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و جمعی از مدیران و مسئولان، اساتید، طلاب و پژوهشگران حضور داشتند، سه گروه از اعضای شرکت کننده در میزگردهای رویداد پژوهشی و یک پژوهشگر ارائه دهنده کرسی آزاداندیشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، میزگرد علمی با موضوع «الگوی سوم زن در بعد اجتماعی» به سرگروهی خانم آمنه شهبازی و با حضور خانم‌ها  معصومه حیدریان منش، فرزانه جعفری، سمیه صادقی و فیروزه دلداری در انجمن علمی پژوهشی معارف انقلاب اسلامی، رتبه اول را کسب کرد.

میزگرد علمی «راهبردهای تربیت زن تراز انقلاب» به سرگروهی خانم عفت عرب زده و با حضور خانم‌ها ثنا بوژند، اعظم شیری، دینا بوژند، لیلا عباسی و فاطمه عبائی در انجمن علمی پژوهشی مطالعات زن و خانواده به رتبه دوم دست یافت.

همچنین میزگرد علمی با موضوع «تبیین نقش الگوهای قرآنی در الگوسازی زن تراز انقلاب اسلامی با محوریت آیات سوره تحریم» به سرگروهی خانم زهرا دلاوری پاریزی و با حضور خانم‌ها سمیه امیر آبادی، فاطمه الیاسری، فاطمه مطهری و حمیده صنیعی در انجمن علمی پژوهشی کلام اسلامی حائز رتبه سوم شدند.

همچنین در بخش کرسی‌های آزاداندیشی، خانم مریم زارع ارائه دهنده کرسی  «رسالت زن تراز انقلاب
در تعارض حق استیلاد مثبته وی با حکم حکومتی» به رتبه نخست دست یافت.

تجلیل از داوران و ناظران علمی میزگردها و کرسی‌های آزاداندیشی از دیگر برنامه های این رویداد پژوهشی بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱