فراخوان ثبت نام در 29 دوره عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی ویژه ترم پاییز1401

دوره های عمومی و تخصصی

به گزارش روابط عمومی، اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در جهت انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های حضوری و آنلاین و آفلاین متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

در این فراخوان، دوره‌های «عمومی» آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های کارگاهی روان‌خوانی، تجوید، ترتیل‌خوانی، حدیث‌خوانی اصول کافی، آشنایی با علوم حدیث، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه و دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم هستند.

در دوره‌های «تخصصی» قرآن و حدیث، مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم (مقدماتی و تکمیلی)، تربیت مربی حفظ قرآن کریم، تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی (ویژه طلاب ساکن قم)، تربیت مربی‌نهج‌البلاغه  و تربیت مربی صحیفه سجادیه ارائه می‌شود.

دوره‌ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد و شرایط بهر‌ه‌مندی برگزاری دوره‌های قرآنی و حدیثی به صورت برخط فراهم شده است.

تشکیل هر یک از دوره‌ها منوط به حد نصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

مهلت ثبت نام تا 5 مهر است و دوره ها از 16 مهر آغاز خواهد شد.

ثبت نام از طریق مراجعه به لینک http://qh.jz.ac.ir/register/Registration/18 انجام خواهد شد.

تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز ۸ تا ۱۲: ۳۲۱۱۲۴۳۶-  ۳۲۱۱۲۰۸۸ - ۳۲۱۱۲۵۴۸

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱