آغاز دومین روز نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

رویداد پژوهشی

دومین روز نخستین رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با تشکیل پنج میزگرد علمی و سه کرسی آزاداندیشی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی، دومین روز رویداد پژوهشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز سه شنبه 15 شهریور به همت معاونت پژوهش این مؤسسه علمی حوزوی آغاز شد.

در دومین روز رویداد پژوهشی، پنج میزگرد علمی و سه کرسی آزاداندیشی با حضور اساتید، طلاب و پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل می شود.

«تبیین نقش الگوهای قرآنی در الگوسازی زن تراز انقلاب اسلامی با محوریت آیات سوره تحریم»، «الزامات جهاد تبیین زن تراز انقلاب با الگو گیری از حضرت زینب علیهاالسلام»، «راهبرد های تربیت زن تراز انقلاب»، «شاخصه های زن تراز در عرصه مشارکت اجتماعی» و «ساختار شناسی جایگاه زن و نقش هویت سازی آن در حاکمیت اسلام و سایبرنتیک» از جمله عناوین میزگردهای علمی در این روز هستند.

همچنین کرسی های آزاداندیشی با موضوعات «رسالت زن تراز انقلاب در تعارض حق استیلاد مثبته وی با حکم حکومتی»، «بررسی مبانی فقهی جرم انگاری بدحجابی در نظام اسلامی» و «عفاف و حجاب در شبکه مسائل زن و خانواده از دیدگاه آیت الله خامنه ای» برگزار می‌شود.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱