فعالیت موکب الحسین جامعه الزهرا تا 17 شهریور

بازدید از موکب الحسین18

موکب الحسین علیه السلام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تا هفدهم شهریورماه پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اینکه هر سال در آستانه اربعین، موکب الحسین در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برپا می‌شود گفت: امسال نیز این موکب به همت طلاب جهادی برپا شد و تا هفدهم شهریورماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: در این موکب، غرفه‌های مختلف شامل ایستگاه پذیرایی صلواتی، عرضه کتاب، صوت و تصویر، محصولات فرهنگی، کودک عاشورایی، بهداشت و سلامت اربعین، مسابقه کتابخوانی، عفاف و حجاب و رزق معنوی فعالیت دارند و به ارائه خدمات می‌پردازند.

 وی با بیان اینکه این موکب ویژه بانوان راه اندازی شده است، گفت: امسال به جهت اینکه اربعین مصادف با تابستان بود، موکب الحسین برای بانوان استان قم برپا شد و همه بانوان استان می توانند از این موکب بازدید کنند.

داودالموسوی افزود: عرضه ملزومات سفر اربعین از جمله کوله پشتی، کفش، چادر، روسری، محصولات بهداشتی و محتواهای فرهنگی تبلیغی از جمله فعالیت های این موکب است،

وی در پایان گفت: قرار بود این موکب تا 24 شهریور دایر باشد که با توجه به اینکه بسیاری از طلاب و نیز غرفه داران راهی سفر زیارتی کربلا در ایام اربعین هستند فعالیت آن تا 17 شهریور تقلیل یافت.

گفتنی است، موکب الحسین علیه السلام جامعه الزهرا علیهاالسلام جنب پارکسوار برپار شده و همه روزه از ساعت 8 تا 12 پذیرای بازدیدکنندگان است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱