تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین دوره تربیت مدرس جامعه‌الزهرا‌(س)

تربیت مدرس دوره چهارم 1

مهلت ثبت‌نام طلاب ایرانی و غیرایرانی در چهارمین دوره تربیت مدرس جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای نیمسال اول سال تحصیلی 1402- 1401 تا 25 مرداد تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم زینت مقصودی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فراخوان ثبت نام چهارمین دوره تربیت مدرس، عنوان کرد: مهلت ثبت نام در چهارمین دوره تربیت مدرس تا 25 مرداد تمدید شد.

مدیر کل امور اساتید اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این اداره کل با هدف شناسایی و تربیت طلاب سطوح عالی مستعد تدریس و بکارگیری آنها، ایجاد زمینه مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان ممتاز و موفق و تأمین نیازهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به اساتید توانمند و فرهیخته، چهارمین دوره تربیت مدرس را برگزار می‌کند.

مقصودی تصریح کرد: بدیهی است فارغ التحصیلان این دوره، صلاحیت‌های علمی و مهارتی لازم را جهت تدریس در سایر مراکز همسو نیز کسب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این دوره حضوری است و حداقل در دو نیمسال برگزار می‌شود، گفت: فارغ التحصیلان سطوح سه و چهار تحصیلی می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

مدیر کل امور اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره به سامانه پذیرش تربیت مدرس به نشانی https://teacher.jz.ac.ir مراجعه کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام چهارمین دوره تربیت مدرس

دوره تربیت مدرس

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱