در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود؛

مسابقه «ماه بیداری، فرصت بندگی» ویژه طلاب مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح

مسابقه ماه بندگی

مسابقه «ماه بیداری، فرصت بندگی» با مضامین دعای افتتاح و ابوحمزه ثمالی ویژه طلاب مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طاهره رهبرپور روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مسابقه «ماه بیداری، فرصت بندگی» از سوی واحد تربیتی فرهنگی مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح اظهار داشت: این مسابقه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) بر لزوم آمادگی روحی جهت بهره‌مندی بیشتر از ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ خواندن و مطالعه و تدبر در دعاهای وارده در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

رهبرپور تصریح کرد: تعمیق‌بخشی به اعمال با تفکر و تدبر در دعاهای وارده و ارتقای سطح معنویت و آگاهی‌های معرفتی و فرهنگی، بالابردن سطح بینش طلاب با استفاده از ادعیه‌های مجرب و بکارگیری دستورات آن در زندگی و در نهایت قرب الهی و رسیدن به معنویت اخلاقی در ماه مبارک رمضان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی با بیان اینکه دعای افتتاح و ابوحمزه ثمالی به عنوان منابع این مسابقه در نظر گرفته شده است، گفت: مسابقه «ماه بیداری، فرصت بندگی» از روز یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح یادآور شد: بانوان طلبه می‌توانند هر پنجشنبه، پنج سؤال به انضمام مطالب مختصر جهت ارتقای شناخت طلاب نسبت به منابع مسابقه از طریق مراجعه به کانال اختصاصی مدرسه در سروش دریافت کنند.

رهبرپور با بیان اینکه آخرین مهلت دریافت پاسخنامه، 15 تیرماه است، عنوان کرد: در پایان به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد ‌شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱