لزوم ورود جدی دانش‌آموختگان در دوره‌های تربیت مدرس و مشاور نماز

همایش خواهران

خانم حسین زاده بر برگزاری دوره تربیت مدرس و مشاور نماز تاکید کرد و ورود جدی دانش آموختگان را در این عرصه خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست جمعی از دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شرکت‌کننده در دوره‌های تربیت متخصص نماز با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمی، معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز و سرکار خانم حسین زاده مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی ضمن تبیین اهداف مرکز تخصصی نماز در همکاری با اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، به ارائه گزارشی از همکاری‌ها و فعالیت‌های تبلیغی این دو نهاد پرداخت.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: دانش‌پژوهان دوره تربیت متخصص نماز از سرمایه‌های ارزشمند جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز تخصصی نماز هستند و این مرکز بعد از ایام کرونا به صورت‌ جدی، قصد فعال کردن این افراد را در زمینه‌های تبلیغی موجود در ستاد اقامه نماز در شهر قم و سایر استان‌ها دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی ضمن تشریح فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تبلیغی مرکز تخصصی نماز از دانش آموختگان برای حضور و فعالیت در این عرصه‌ها  دعوت به عمل آورد.

وی در ادامه، ضمن تشریح شرایط همکاری در این عرصه‌ها گفت: مرکز تخصصی نماز در بخش برادران و خواهران با نگاه بهره‌مندی حداکثری از توانایی‌های علمی متعهد است که زمینه فعالیت را برای اکثر فارغ التحصیلان دوره‌های تخصصی نماز در عرصه اقامه این فریضه مهم الهی در جامعه فراهم کند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز تصریح کرد: برای ازسرگیری هر چه بهتر فعالیت‌های تبلیغی مبلغات نماز، برگزاری دوره ۲۴ ساعته جهت بازخوانی مباحث آموزشی دوره‌های تخصصی نماز و دوره یکساله جدید در پاییز ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی ضمن قدردانی از زحمات اداره دانش آموختگان خواستار تشکیل میز نماز در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت پیگیری امور نماز شد.

در این جلسه، خانم خدیجه حسین زاده ضمن قدردانی از زحمات مسئولان مرکز تخصصی نماز و وعده به تشکیل میز تخصصی نماز درخواست کرد: ساماندهی فارغ التحصیلان دوره‌های نماز ویژه خواهران همانند برادران از طریق سامانه مرکز انجام شود تا مشکلات موجود تکرار نشود.

مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بر برگزاری دوره تربیت مدرس و مشاور نماز تاکید کرد و ورود جدی دانش آموختگان را در این عرصه خواستار شد.

قابل ذکر است که چهار دوره نماز به همت اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با پشتیبانی مرکز تخصصی نماز برگزار شده است که ۱۰۵ نفر از دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دورده شرکت کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱