فراخوان دریافت آثار مکتوب با موضوع حجاب و عفاف

فراخوان دریافت آثار مکتوب

اساتید، طلاب، مبلغان و کنشگران فضای مجازی وارد میدان شده و با قلم‌فرسایی در برابر هجمه دشمنان، ایدئولوژی قوی اسلام را در عرصه حجاب و عفاف ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اینکه مساله حجاب، یکی از برنامه‌های ناگفته جریان غیرانقلابی برای عبور از ایدئولوژی انقلاب اسلامی است و عوامل ضد انقلاب و براندازان نظام، در تلاش برای شکستن این سد هستند.

 رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد: نظر به اینکه با یک زنجیره معطوف به هویّت‌زدایی از جامعۀ ایران اسلامی در عرصه حجاب و عفاف در فضای مجازی روبرو هستیم، از اساتید، طلاب، مبلغان و کنشگران فضای مجازی انتظار می‌رود وارد میدان شده و با قلم‌فرسایی در برابر این هجمه دشمنان، ایدئولوژی قوی اسلام را ارائه دهند.

حکمت نیا در این راستا اعلام کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با خبرگزاری حوزه، آثار مکتوب اساتید، طلاب و مبلغان و کنشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این خبرگزاری منتشر می‌شود.

وی، مهلت ارسال آثار را تا 15 مرداد عنوان کرد و اظهار داشت: علاقه مندان آثار و مطالب خود را به شناسه کاربری @zsalehi451 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱