برگزاری مراسم عقد طلبه جامعه‌الزهرا(س) در جوار مزار شهدای گمنام

مراسم جشن عقد طلبه جامعه الزهرا 3

مراسم عقد یکی از طلاب مدرسه علمیه کوثر در جوار مزار شهدای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم جشن عقد سرکار خانم کوثر مؤمنی مقدم طلبه سطح دو مدرسه علمیه کوثر و جناب آقای سیدیونس صداقت با حضور جمعی از اساتید، طلاب و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در جوار مزار شهدای گمنام این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

با توجه به اعیاد و مناسبت های ماه ذی الحجه، این زوج جوان که اهل مشهد مقدس هستند، پیوند آسمانی خود را با برگزاری مراسم جشنی ساده در مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار کردند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر سابق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و استاد سطح عالی حوزه برای قرائت خطبه عقد این زوج حضور داشت و برای این زوج جوان خوشبختی کرد.

مدیر سابق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از قرائت خطبه عقد، توصیه هایی به این زوج جوان و حاضران در مراسم داشت و عنوان کرد: قدر هم را بدانید و در زندگی مشترک، همدیگر را تحمل کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه همه زنان و مردان با هم اختلافاتی دارند، گفت: در زندگی گاهی باید کوتاه آمد و والدین هم باید این خصیصه را به فرزندان خود آموزش دهند تا جوانان در زندگی مشترک تحمل خود را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: اولین قدم برای تشکیل زندگی و سعادت دنیا و آخرت این است که متدین و مطیع خدا باشیم، باید ببینیم خداوند متعال از ما چه می خواهد و طبق رضای خدا در مسیر زندگی حرکت کنیم.

خانم مؤمنی طلبه نوعروس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: شهدا ما را برای برگزاری این مراسم دعوت کردند و ما به دعوت شهدا را لبیک گفتیم و به قم آمدیم.

این طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: از وقتی وارد این فضا شدم، احساس بسیار خوبی دارم، وقتی فضای مراسم خداگونه و معنوی باشد، لذت آن ابدی است؛ همچنین این مراسم سبک ساده ای دارد که این سادگی را می پسندم.

در حاشیه این مراسم، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد و ایام ماه ذی الحجه و آرزوی خوشبختی برای این زوج جوان، اهمیت به مسئله ازدواج بانوان طلبه را از جمله اهداف امور خانواده طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دانست.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: کارشناسان امور خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در امر همسان‌گزینی و تسهیل ازدواج و در راستای اجرای سنت حسنه نبوی، پاسخگوی خانواده‌های متقاضی امر ازدواج هستند.

داودالموسوی خاطرنشان کرد: بانوان طلبه متقاضی برگزاری مراسم جشن عقد در مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند در ساعت اداری با شماره 32112632 تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱