در آستانه اربعین حسینی؛

پویش «در فراق اربعین» ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س) راه اندازی شد

پویش در فراق اربعین

پویش «در فراق اربعین» در قالب‌های «عکس‌نوشته، پوستر»، «دلنوشته، خاطره‌نگاری از تشرف‌های پیشین»، «موشن‌گرافی و ویدئوکلیپ»، «پادکست (روضه، مرثیه، مقتل‌خوانی)»، «زیارت‌خوانی دسته‌جمعی اربعین»، «تک‌نوشتار (سوگ نگاره، عبرتانه، دلنوشته)» و «تصاویری از موکب‌ها و پیاده‌روی‌های نمادین» راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: پویش «در فراق اربعین» با هدف برگزاری پیاده‌روی نمادین و شور حسینی در این ایام از سوی اداره امور مبلغان اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: ‌ همه بانوان طلبه، دانش آموختگان و مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

بهرامی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های «عکس‌نوشته، پوستر (عکس توسط خود فرد گرفته شده باشد)»، «دلنوشته، خاطره‌نگاری از تشرف‌های پیشین»، «موشن‌گرافی و ویدئوکلیپ»، «پادکست (روضه، مرثیه، مقتل‌خوانی)»، «زیارت‌خوانی دسته‌جمعی اربعین»، «تک‌نوشتار (سوگ نگاره، عبرتانه، دلنوشته)» و «تصاویری از موکب‌ها و پیاده‌روی‌های نمادین» ارائه کنند.

وی، مهلت شرکت در این پویش را تا پایان ماه صفر اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات، به شناسه کاربری @admin_mobaleghan در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: پس از بررسی آثار به 5 اثر برگزیده، هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱