دوره تخصصی جهاد تبیین در جامعه الزهرا برگزار می‌شود

جهاد تبیین

دوره تحصصی جهاد تبیین ویژه طلاب و فعالان فرهنگی با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر اظهار داشت: دوره تخصصی جهاد تبیین از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن بیان سرفصل‌های این دوره از جمله «بانوی تراز انقلاب اسلامی»، «شناخت ابعاد علمی و شخصیتی رهبر انقلاب مدظله‌العالی به عنوان یک اندیشمند مسلمان انقلابی»، «آشنایی با منظومه فکری امامین انقلاب (محورهای نظام فکری)»، «منطق علمکردی معظم له ـ روش تحلیل بیانات معظم له» و «نقش ما در گام دوم انقلاب (وظایف، فرصت‌ها، مخاطرات و تهدیدها)»، گفت: در این دوره از حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه دعوت شده تا طلاب درخصوص امر مهم جهاد تبیین با مقام معظم رهبری حفظه‌الله هم افق شوند.

وی افزود: این دوره در قالب شش نشست تخصصی و به صورت حضوری در  روزهای یکم تا ششم مرداد ماه ساعت 9 تا 12 ظهر  در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

داود الموسوی با اشاره به اینکه مخاطبان این دوره، طلاب و فارغ التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام و نیز بانوان فعال فرهنگی در سطح استان قم هستند، ادامه داد:  هزینه شرکت در این دوره برای طلاب و فارغ التحصیلان به صورت رایگان و برای بانوان فعال فرهنگی 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است. 

مدیر کل امور فرهنگی در پایان اعلام کرد: مهلت ثبت نام تا 27 تیرماه ۱۴۰۱ است و طلاب و فارغ التحصیلان می توانند از طریق سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/Account/Login  برای ثبت نام اقدام کنند. همچنین بانوان فعال فرهنگی برای ثبت نام به شماره 02532112194 – 02532112063 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱