برگزاری مجمع عمومی کانون طلاب استان چهارمحال و بختیاری

مجمع عمومی کانون طلاب استان چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هسته مرکزی کانون طلاب در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو از هماهنگی و آماده سازی طلاب استان چهارمحال و بختیاری جهت تشکیل مجمع عمومی خبر داد و اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری دهمین استانی است که کانون طلاب و فارغ التحصیلان در آن راه اندازی می شود. پیش از این کانون استان های اصفهان، کرمان، البرز، مازندران، تهران، خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و یزد راه اندازی شده و طلاب و دانش‌آموختگان در این کانون‌ها به فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و علمی، پژوهشی مشغول هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به آماده سازی زیرساخت‌های تشکیل کانون در استان چهارمحال و بختیاری گفت: پس از فراخوان تشکیل کانون در این استان‌ و ثبت نام طلاب، جهت آشنایی طلاب با فرآیند شکل‌گیری کانون گروهی در پیام رسان ایتا تشکیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: در ادامه فرآیند تشکیل کانون، طلاب متقاضی جهت عضویت در شورای مرکزی کانون اعلام آمادگی و رزومه خود را ارسال کردند. 

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مجمع عمومی با حضور مدیرکل امور فرهنگی سرکار خانم داوودالموسوی در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد که در آن فرآیند تشکیل کانون تبیین و به سوالات طلاب پاسخ داده شد. همچنین نامزدهای حاضر به معرفی توانمندی‌های خود پرداختند و انتخابات برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  ابراز داشت: پس از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی، فرآیند صدور حکم برای آنها در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پیگیری خواهد شد.

گفتنی است، در حاشیه این جلسه، نمایشگاهی با عنوان «سیمای عفاف در آینه حجاب» برگزار شد و از محتوای نمایشگاه مسابقه طراحی و به پنج نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱