اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

کارگاه آموزشی «مهارت ارتباط مؤثر بین همسران»

کارگاه آموزشی مهارت ارتباط مؤثر بین همسران - Copy

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت ارتباط مؤثر بین همسران» با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عشقی ویژه بانوان طلبه و همسرانشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کارگاه آموزشی «مهارت ارتباط مؤثر بین همسران» از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این کارگاه ویژه مزدوجین دوسال اخیر طلاب حضوری و غیرحضوری ساکن استان قم جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه همسران خود برگزار می‌شود.

داودالموسوی گفت: برای دستیابی یک زندگی ایده‌آل و خانواده متعالی و زمینه‌سازی فرزندپروری، به کسب مهارت‌های مختلف از جمله ایجاد ارتباط مؤثر بین همسران و فهم یکدیگر نیاز است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری حفظه‌الله که فرمودند: «توصیه می‌کنم به همسران خود مهر بورزید، به آنان وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید. از گِره افتادن در رشته‌ زندگی مشترک برحذر باشید و گره‌های کوچک و بی‌اهمیت را نادیده بگیرید»، تاکید کرد: با توجه به اهمیت اشتراک سرنوشت همسران بر یکدیگر، قدم برداشتن ایشان در رسیدن به هدف واحد، لازم است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: این کارگاه مهارت افزایی با حضور بانوان طلبه و همسرانشان در تاریخ سه شنبه ۱۴ تیر ساعت 17:30 تا 21 در حسینیه امام خمینی(ره) جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

داودالموسوی افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عشقی، برگزاری برنامه‌های متنوع و ارائه مشاوره حضوری خانم و آقا در این نشست برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان گفت: طلابی که در سال 1400 و 1401 عقد یا ازدواج نموده‌اند، جهت ثبت نام در این کارگاه به سامانه فرهنگی در سایت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به آدرس https://cul.jz.ac.ir/Account/Login ، بخش دوره مراجعه کرده و جهت تکمیل ثبت نام در بخش پرداخت هزینه، تصویر صفحه دوم شناسنامه خود را بارگذاری کنند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112632 تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱