برگزاری نشست صمیمی آموزشی تربیتی طلاب خوابگاهی با مدیر جامعه‌الزهرا(س)

نشست طلاب خوابگاهی با مدیر جامعه

نشست صمیمی آموزشی تربیتی طلاب خوابگاهی با حضور سرکار خانم برقعی در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست صمیمی آموزشی تربیتی طلاب خوابگاهی با سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی اداره کل امور تربیتی و همکاری سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این نشست، سرکار خانم یوسفی معاون آموزش و تربیت، سرکار خانم باقری و سرکار خانم غیوربابایی مدیران ارشد مراکز تخصصی و مدارس علمیه، سرکار خانم رهبرپور مدیر مدرسه علمیه مؤمنات، سرکار خانم ارمکان مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم حسینی مدیر کل تربیتی و برخی اساتید همیار تربیتی از جمله سرکار خانم‌ها ربانی و جهانگیری حضور داشتند.

این نشست آموزشی تربیتی ابتدا با مجلس روضه و توسل به محضر امام جواد علیه‌السلام شروع شد و ضمن خوشامدگویی توسط مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، برخی نکات تربیتی و دلیل برگزاری جلسه که تعامل و ارتباط طلاب با مسؤلان محترم بود توسط مدیرکل تربیتی تبیین شد.

در ادامه، سرکار خانم برقعی با اشاره به جایگاه مهم طلاب و نقش هدایتگری آن‌ها در جامعه، از طلاب درخواست کرد که رابطه و انس خود را با قرآن و ادعیه تقویت نمایند و در پیگیری و اجرای برنامه‌های سرا، حضور فعال و همکاری مجدانه داشته باشند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: خواهران طلبه، برنامه‌ریزی در تحصیل و آموزش را مورد توجه ویژه قرار دهند و از این نعمت که توانسته‌اند در این مؤسسه علمی حوزوی حضور یابند، کمال استفاده را ببرند و اجازه ندهند برخی امور حاشیه‌ای و یا مشکلات احتمالی سبب افت تحصیلی شود.

خانم برقعی در ادامه ایشان خاطرنشان کرد: ما مسؤلان با تمام قوا درکنار شما هستیم تا با ایجاد زمینه و تسهیلات لازم، به رشد و ارتقاء تربیتی و آموزشی طلاب کمک کنیم تا با همکاری هم، طلاب هدفمند و تأثیرگذار در جامعه فعال شوند.

در ادامه این نشست، بانوان طلبه حاضر در سرا به بیان دغدغه‌های خود با مسؤلان حاضر در جلسه پرداختند و مسؤلان نیز پاسخ‌های مورد نیاز و برنامه‌های جدید برای ارتقاء آموزشی تربیتی را تبیین کردند.

درخواست برنامه‌ریزی برای ایجاد و تقویت کار شبکه‌ای و تشکیلاتی بین طلاب، ارتقاء برنامه‌های تسهیلاتی و رفاهی به ویژه برای طلاب خوابگاهی، ارتقاء و تقویت آموزه‌های اعتقادی با رویکرد استدلالی ناظر بر نیازهای جامعه امروزی، تحول در متون درسی و محتوای برخی دروس، ارتقاءکمی و کیفی برنامه‌های تربیتی و اخلاقی و توجه ویژه به اقتضائات  خاص طلاب خوابگاهی از جمله مسائل مطرح شده از سوی طلاب خوابگاهی بود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱