نشست صمیمی مدیر جامعه الزهرا(س) با جمعی از طلاب استعداد برتر

نشست مدیر جامعه الزهرا با استعدادهای برتر2

سرکار خانم برقعی در نشست صمیمی با جمعی از طلاب استعداد برتر به دغدغه ها و مسائل مختلف مطرح شده توسط آنان پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی، نشست صمیمی مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها با جمعی از طلاب استعداد برتر از سوی اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر در سالن جلسات مدیریت این موسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این نشست، خانم حسینی به نمایندگی از بانوان طلبه استعداد برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به بیان مشکلات، دغدغه ها و نقطه نظرات طلاب استعداد برتر پرداخت.

همچنین چند نفر از بانوان طلبه استعداد برتر به صورت ویژه برخی مسائل را در عرصه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی مطرح کردند.

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از شنیدن نقطه نظرات بانوان طلبه، عنوان کرد: خداوند متعال هر نعمتی به ما می دهد، در قیامت از آن نعمت بازخواست می‌کند؛ شما بانوان طلبه استعداد برتر مایه افتخار ما هستید، اما مسئولیت شما در برابر این نعمت دو چندان است.

وی به شبهات درباره مسائل مختلف دینی اشاره کرد و گفت: هر روز یک شبهه به وجود می آید که باید خودتان را برای پاسخگویی به این شبهات آماده کنید؛ باید در این مسیر زره آهنین بپوشید و خودتان را بسازید، منتظر تحول نباشیم، بلکه ما باید خودمان تغییر کنیم و چنانچه در خود تحول مثبت ایجاد کنیم، شاهد تحول مثبت در مجموعه خواهیم بود.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه نظام آموزشی بر اساس نظام تربیتی، پژوهشی و مهارتی در حال تدوین است، گفت: ما در حوزه نخبگان و استعدادهای برتر سه مرحله داریم، اولین مرحله، ظرفیت سنجی است که بانوان طلبه باید ظرفیت سنجی شوند و توانمندی طلاب سنجیده شود.

برقعی افزود: مرحله بعدی، برنامه ریزی برای توانمندسازی و جذب است که طلاب پس از توانمندسازی می‌توانند در عرصه های تبلیغ، تدریس، پژوهش و ... جذب شوند.

وی اضافه کرد: در مرکز برنامه‌ریزی، کارویژه‌های طلاب در حال برنامه ریزی است که بر اساس آن، بانوان طلبه در آینده چه کارها و فعالیت هایی می‌توانند داشته باشند که طبق آن، تربیت خواهند شد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه برخی از مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از بانوان طلبه استعداد برتر هستند، گفت: امید ما به شما طلاب استعداد برتر است تا در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارید.

برقعی به برگزاری دوره های مختلف معارف اسلامی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و اظهار داشت: برخی بانوان به شرکت در دوره های معارف اسلامی علاقه مند هستند، اما به دلایلی نمی‌خواهند در حوزه درس بخوانند که جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شرایطی را فراهم کرده و بانوان می‌توانند به مرکز آموزش های آزاد و مهارتی مراجعه و در دوره ها شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱