مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) تبیین کرد:

فعالیت 75 استاد جامعه‌الزهرا(س) در طرح اساتید همیار تربیتی

حسینی تربیتی

خانم حسینی با بیان اینکه فعالیت اساتید همیار تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت سازمانی و ساختاری از نیمه دوم سال تحصیلی بهمن 97 آغاز شد، گفت: تا کنون 75 نفر از اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در طرح اساتید همیار تربیتی شرکت کردند.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهرا حسینی در نشست اساتید همیار تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که از سوی اداره هدایت و ارزیابی تربیتی اداره کل تربیتی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، ضمن یاد و خاطره شهید آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب، عنوان کرد: فعالیت اساتید همیار تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت سازمانی و ساختاری از نیمه دوم سال تحصیلی بهمن 97 آغاز شد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به سالگرد ازدواج امام علی علیه‌السلام و حضرت زهرا علیهاالسلام، خاطرنشان کرد: وقتی از امام علی علیه‌السلام درباره مقام حضرت زهرا علیهاالسلام سوال شد، فرمودند: «نعم العون بطاعه الله؛ او بهترین یاور است بر اطاعت خدا»؛ این مطلب یکی از مهم ترین نکاتی است که باید سرلوحه زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی ما باشد.

حسینی افزود: بهترین توصیفی که از اساتید همیار تربیتی می‌توان داشت همین است، زیرا علاوه بر توفیقی که در خانه و در کنار خانواده دارند، در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هم انتخاب شدند تا سربازان امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را که خط مقدم جبهه تمدن سازی هستند، تربیت کنند.

وی تصریح کرد: بانوان طلبه امانت‌های الهی در دستان ما هستند که حضرت زهرا علیهاالسلام به این خانه دعوت کرده و ما باید برای تربیت سربازان تمدن سازی و سربازان جبهه حق تلاش کنیم.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: در جبهه فرهنگی و تربیتی سختی کار بسیار سنگین تر است، مأموریت اساتید تربیتی در این عرصه گرچه سنگین، اما شیرین است.

حسینی با اشاره به فعالیت بیش از 50 استاد همیار تربیتی در آغاز این طرح، گفت: پس از برنامه ریزی‌های مختلف و فعالیت اساتید همیار تربیتی در مدارس، مراکز تخصصی و بخش‌های مختلف، تعداد اساتید به 75 نفر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: هدف از طرح اساتید همیار تربیتی، بهره گیری مناسب از اساتید اثرگذار در جهت رشد و ارتقاء سطح تربیتی - اخلاقی طلاب بوده است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به تبیین شاخصه‌ها و شرح وظایف اساتید همیار تربیتی و فعالیت‌ها و دوره‌های برگزار شده در این راستا پرداخت.

حسینی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی درس اخلاق ویژه طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: درس اخلاق آنلاین ویژه طلاب جدیدالورود با عنوان« اخلاق1» از نیمه دوم 98 توسط اساتید همیار تربیتی، با هدف آشنایی طلاب ورودی با هویت و رسالت‌های طلبگی، آداب معاشرت برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱