حضور اعضای انجمن هلال احمر در اجتماع بزرگ هلال کریمه

اجتماع در حرم

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از حضور اعضای انجمن هلال احمر این موسسه حوزوی در اجتماع بزرگ هلال کریمه به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس هلال احمر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داوودالموسوی، مدیرکل فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر گفت: همزمان با دهه کرامت، اجتماع بزرگ هلال کریمه به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر با حضور دکتر گلفشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر و جوانان، داوطلبان و امدادگران خواهر استان قم در شبستان حضرت زهرا علیهاالسلام حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار شد.  

وی افزود: در این مراسم که طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی به ایراد سخنرانی پرداخت و بانوان و دختران را به بالا بردن سطح دانش به همراه نشاط و شادابی معنوی و ارتباط با قرآن و ائمه سفارش کرد.

وی همچنین بر نماز صبح اول وقت و بهره مندی از انرژی مثبت نماز و دوری از فضای مجازی تأکید ویژه کرد و اظهار داشت: در همه کارها چهار گام برنامه ریزی، تلاش، اراده و رسیدن به اهداف را مورد نظر داشته باشید تا به موفقیت برسید.    

داودالموسوی گفت: در ادامه این مراسم دکتر گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر برنامه های متفاوت این سازمان در تابستان 1401 ویژه اعضای جمعیت هلال احمر را تشریح کرد.     

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱