بازدید معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از «راه روشن 3»

بازدید خانم یوسفی از راه روشن9

خانم یوسفی طی بازدید از اردوی کوتاه مدت «راه روشن 3» در جریان روند تکمیل بوم ایده پردازی داوطلبان پذیرش طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از اردوی کوتاه مدت «راه روشن 3» که با حضور بیش از 230 داوطلب پذیرش طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، 20 استاد راهبر، 20 استاد رهیار و 20 طلبه همیار در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها در حال برگزاری است، بازدید کرد.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در دیدار با هر یک از گروه‌های تشکیل شده در این اردو ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان، در این در جریان روند برگزاری کارگاه‌های آموزشی شناخت مسئله، روش‌های حل مسئله، انتخاب موضوع در هر گروه و در نهایت تکمیل بوم‌های ایده پردازی قرار گرفت.

سرکار خانم یوسفی در حاشیه بازدید از بوم‌های ایده پردازی داوطلبان در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوی کوتاه مدت «راه روشن۳»، آشنایی داوطلبان با هویت طلبگی و کارکردهای آن در عرصه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی است.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این اردو، مسئولان با داوطلبان آشنا شده و با انجام مصاحبه، استعدادسنجی و گفتگو به انتخاب درست و روشن دست پیدا می‌کنند.

یوسفی به داوطلبان توصیه کرد: داوطلبان از این فرصت کوتاه بهره برداری کنند و اگر افرادی احتمالا پذیرش نشدند، ناامید نباشند، چرا که راه‌های کسب علم، متعدد است و آنان می‌توانند در برنامه‌های آزاد آموزشی مهارتی این مجموعه، شرکت کنند.

وی در پایان بر تعهد و مسئولیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و  حوزه‌های علمیه نسبت به تمام اقشار جامعه ایران و حتی تمام مسلمانان جهان تاکید کرد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵