برگزاری امتحانات متمرکز پایان نیمسال دوم در جامعه‌الزهرا (س) و مراکز استان‌ها

امتحانات پایان ترم5

مسئول برگزاری امتحانات طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری متمرکز امتحانات پایان نیمسال دوم در قم و 118 حوزه امتحانی شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم شهین رستمی در گفتگو با واحد خبر، ضمن تشكر از مسئولان برگزاری امتحانات، عنوان کرد: امتحانات مقاطع سطح دو و سه بخش‌های حضوری، مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به شیوه حضوری و تشریحی در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری امتحانات طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: امتحانات مذکور از 17 خرداد آغاز و تا 9 تیر ادامه دارد.

رستمی یادآور شد: در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، امتحانات تستی و تشریحی به شیوه مجازی برگزار می‌شد، اما از اواسط اردیبهشت 1401 با توجه به بهبود شرایط بیماری در کشور و بازگشایی کلاس‌های درس، اکثر امتحانات در تمامي مقاطع به شیوه حضوری و تشریحی برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون‌های پایانی علاوه بر شهر قم با مشارکت مدارس مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران همزمان در 118 حوزه امتحانی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری امتحانات طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: با مجوز ستاد آموزش از راه دور جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، آزمون‌های پایانی از طلاب غیرایرانی خارج از کشور به دلیل محدودیت حضور در ایران، همزمان به شیوه «آنلاین و تشریحی» اخذ می‌شود.

رستمی در پایان بیان داشت: امتحانات در مقاطع تحصیلی سطح چهار و دوره عالی فقه و اصول صرفا در قم و به شیوه حضوری برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱