رئیس اندیشکده جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

رویداد آموزشی جامعه‌الزهرا(س) در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است

کوشکی 3

کوشکی، برگزاری این رویداد را اتفاقی مبارک در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دانست و گفت: این رویداد در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است که می‌تواند موج امیدآفرینی و مطالبه گری را در پی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی، جناب آقای دکتر حمید کوشکی در حاشیه برگزاری سومین روز رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور طلاب سطح سه و چهار و موضوع «تدوین متون درسی» برگزار شد، عنوان کرد: برگزاری این رویداد را به چند جهت کاری مبارک می دانم، از جمله اینکه مطالبه‌گری را در طلاب تقویت می‌کند.

رئیس اندیشکده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که به عنوان داور و ارزیاب در این رویداد حضور داشت، افزود: این رویداد، موجی را در طلبه‌ها ایجاد می‌کند که در پسارویداد ادامه خواهد داشت و در نهایت می‌تواند به یک فرهنگ تبدیل شود و اگر بین طلبه‌ها فرهنگسازی شود، آن سوی دیگر مسئولان هستند که این جریان در مسئولان تسری یافته تا به همان مقدار، این موضوع را پذیرا باشند.

کوشکی تصریح کرد: ما همیشه پویایی را از سمت طلاب و دانش پژوهان می‌بیینیم که این پویایی باعث تحول در سیستم می‌شود، در غیراین صورت، سیستم به سمت تحول پیش نخواهد رفت و دارای سکون خواهد شد.

وی، برگزاری این رویداد را اتفاقی مبارک در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دانست و گفت: این رویداد در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است که می‌تواند موج امیدآفرینی و مطالبه گری را در پی داشته باشد.

داور و ارزیاب رویداد آموزشی با اشاره به تحصیل بیش از 20 هزار طلبه در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: اگر ظرفیت طلبه‌ها در این رویدادها فعال شود، اتفاق مبارکی در این عرصه رقم می‌خورد و باعث می‌شود طلبه‌های پویاتر، آگاه‌تر، پرامیدتر و با مشارکت بیشتر داشته باشیم.

رئیس دانشکده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: دوران طلبگی دوران پویایی طلاب است و این رویداد، فرصتی برای کسب تجربه برای آنها است که می‌تواند در آینده تحصیلی و شغلی آنها تأثیرگذار باشد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱