بازدید بیش از 200 دانش‌آموز از جامعه‌الزهرا(س)

بازدید دانش آموزان مدارس از جامعه

بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان مدارس و دبیرستان‌های استان قم از جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان پنج مدرسه در مقاطع ابتدایی و دبیرستان‌های استان قم روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نوبت‌های مختلف از جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

در این بازدید که با هماهنگی مبلغان طرح شمیم اداره امور مبلغان و اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل صورت گرفت، دانش‌آموزان با بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آشنا شدند.

در برخی بازدیدها، خانم یزدان‌پناه از مبلغان باتجربه و زباندان به تبیین فضائل اخلاقی پرداخت، همچنین خانم بیگی، خانم حیدری، خانم بهرامی از دیگر سخنرانان این بازدیدها بودند.

مسابقه شکرانه با موضوع یادآوری نعمت‌های انقلاب اسلامی و مسابقه جانشینان خدا به صورت کتاب باز با موضوع مراحل و شرایط امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های این بازدیدها بود که در پایان به برگزیدگان این مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

دانش‌آموزان همچنین از غرفه‌های نمایشگاه فجر فاطمی شامل بازدید کردند و با فعالیت‌ها دستاوردهای اداره امور مبلغان، اداره پاسخ به سؤالات دینی، اداره قرآن و حدیث و اداره آموزش های مهارتی فرهنگی آشنا شدند.

گفتنی است؛ نمایشگاه فجر فاطمی با نگاهی به  دستاوردهای چندساله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی، معاونت آموزشی‌تربیتی و با همکاری اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه‌اندازی شده است و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

بازدید دانش آموزان مدارس

بازدید دانش آموزان مدارس از جامعه

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱