مسئول اداره طراحی و تدوین آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد:

رویدادهای جامعه‌الزهرا(س) فضای بینش‌افزایی را برای طلاب ایجاد می‌کند

فانیدپور

دکتر فانیدپور گفت: رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فضای بینش‌افزایی و انگیزش‌افزایی را برای ورود طلبه به یک عرصه تخصصی ایجاد می‌کند و طلاب می‌توانند پس از شرکت در این رویداد به صورت جدی وارد آن عرصه شوند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن فانیدپور در حاشیه برگزاری سومین روز رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «تدوین متون درسی»که به عنوان داور و ارزیاب رویداد حضور داشت، عنوان کرد: اگر بخواهیم به صورت حرفه ای به موضوع تدوینگری متون بپردازیم، بسیاری از دانش پژوهان نسبت به فعالیت «تدوینگری» و «تألیف» اعتماد به نفس لازم را ندارند.

مسئول اداره طراحی و تدوین آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران بیان داشت: بسیاری از دانش‌پژوهان برای ورود به عرصه تدوینگری و یا تألیف ابا دارند و شاید شرایط برای آنها فراهم نشده و یا احساس می‌کنند که این شرایط برای افراد خاصی است، حال اگر این شرایط به صورت آزمایشی و فرضی انجام شود و دانش‌پژوهان فضایی را برای ورود به این عرصه درک کنند، حس اعتماد به نفس در آنها تقویت شده و می‌توانند در این عرصه ورود کنند.

فانیدپور تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه‌هایی مانند رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، بینش‌افزایی و انگیزش‌افزایی نسبت به اصول و محتوای یک مسئله است تا طلاب و دانش‌پژوهان با فضای استاندارد آن مسئله آشنا شده و در صورت تمایل و استعدادی که دارند، وارد آن عرصه شوند.

وی بیان داشت: رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فضای بینش افزایی و انگیزش افزایی را برای ورود طلبه به یک عرصه تخصصی ایجاد می‌کند و طلاب می‌توانند پس از شرکت در این رویداد به صورت جدی وارد آن عرصه شوند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱