برگزاری دوره آموزشی مقدماتی فیلم‌نامه‌نویسی

پوستر فیلمنامه نویسی

اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی دوره آموزشی مقدماتی محصول محور فیلم‌نامه‌نویسی با رویکرد تولیدات رسانه‌ای صداوسیما را برگزار می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اهمیت انتقال پیام دینی در قالب هنر و رسانه اظهار داشت: اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی بر اساس نیازمندی‌های مبلغین، دوره محصول محور فیلم‌نامه‌نویسی در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی را طراحی کرده است.  

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی ادامه داد: در این دوره طلاب، اساتید، مبلغان و دانش‌آموختگان به‌صورت نظری و عملی، فیلم‌نامه‌نویسی محصول محور فیلم‌های کوتاه و بلند را آموزش می‌بینند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره پس از پایان آموزش، ایده‌های تصویری خود را در قالب یک فیلم‌نامه کامل ارائه می‌دهند که در صورت تائید کارگروه رسانه به سازمان صداوسیما ارسال خواهد شد.
حکمت نیا آشنایی با سواد رسانه، سینمای ایران و جهان؛ مهارت در نویسندگی و ادبیات فارسی و آشنایی مختصر به فیلم‌نامه‌نویسی و داشتن مطالعه در این باره را از پیش‌نیازهای شرکت در این دوره اعلام کرد.
وی ادامه داد: این دوره از 11 تیرماه روزهای یکشنبه ساعت 11 تا12:30 به‌صورت مجازی آغاز می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در این دوره با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه؛ در قسمت دوره‌ها / دوره فیلم‌نامه‌نویسی ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: پس از اتمام ثبت‌نام نحوه شرکت در دوره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱