داور و ارزیاب رویداد آموزشی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

رویدادها سرآغاز فصل نوینی در اندیشه‌پردازی در جامعه‌الزهرا(س) است

رویداد آموزشی جامعه

استاد اسماعیلی با بیان اینکه رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم، گفت: این رویداد در واقع مطلع و سرآغاز فصل نوینی در اندیشه‌پردازی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه اسماعیلی در حاشیه برگزاری نخستین رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که به عنوان داور و ارزیاب حضور داشت، با بیان اینکه رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم، تصریح کرد: این رویداد در واقع مطلع و سرآغاز فصل نوینی در اندیشه‌پردازی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است.

 داور و ارزیاب رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: طلبه‌های ما نیاز به توانمند شدن در عرصه‌های نقد، جدال احسن، مناظره، گفتگو، برها‌ن‌آوری، اقناع مخاطب و ... دارند و این مسائل در کلاس‌های آموزشی به دست نمی‌آید.

استاد اسماعیلی تاکید کرد: تا زمانیکه طلبه امکان بیان کردن، جسارت نقد کردن، به چالش کشیدن و جسارت پاسخ دادن را نداشته باشد نمی‌تواند در اجتماع اثرگذاری کامل و جامع داشته باشد.

وی بیان داشت: این رویدادها به دنبال همین هدف هستند تا طلاب پاسخگو، صاحب بیان و طلابی که در عرصه جهاد تبیین فعال هستند، تربیت و وارد اجتماع کند تا با اعتماد به نفس کامل بتوانند معارف اسلامی و اهل بیت علیهم السلام را تبیین کنند.

 داور و ارزیاب رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه اعتماد به نفس طلاب در این سلسله رویدادهای آموزشی تقویت می‌شود، از مدیریت مجموعه و مسئولان برگزاری این رویداد قدردانی کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱