برگزاری اولین دوره شرح گزیده ای از اشعار امامین انقلاب

photo_2022-04-24_10-33-50

اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاری انجمن هنر(طراوت)، اولین دوره شرح گزیده ای از اشعار امامین انقلاب را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری اولین دوره شرح گزیده ای از اشعار امامین انقلاب ویژه طلاب، دانش آموختگان و مبلغان، اظهار داشت: این دوره با حضور سرکار خانم قهرمانی فرد از اساتید ادبیات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مدت دو ساعت در هفته، روزهای شنبه ساعت 16 تا 18در 6 جلسه  به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به موضوعات مورد بررسی در هر جلسه اشاره کرد و گفت: در این جلسات، معرفی دیوان امام خمینی(ره)، ساختار شناسی و نگاهی به نمادها در شعر حضرت امام، شاخصه‌های عرفان امام، شرح ترجیع بند نقطه عطف، شرح رباعیات وشعرهایی درباره معصومان علیهم‌السلام، معرفی سبک و ساختار اشعار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و شعر ایشان در پاسخ به شعر امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حکمت نیا تصریح کرد: در هر جلسه علاوه بر زیباشناسی و بیان مضامین ادبیات، برخی از اصطلاحات عرفانی اشعار امامین انقلاب نیز شرح داده می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره را می‌توان آشنایی طلاب، مبلغان و دانش آموختگان با شعرهای امامین انقلاب و تأثیر قالب شعر در انتقال مفاهیم دینی بیان کرد.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد: زمان شروع دوره از 24 اردیبهشت و مهلت ثبت نام در این دوره تا 18 اردیبهشت است.

حکمت نیا اضافه کرد: طلاب، مبلغان ودانش آموختگان می‌توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین در قسمت دوره‌ها (اولین دوره شرح گزیده ای از اشعار امامین انقلاب) ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: شرکت کنندگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدیseyedhadisekhamesi @ درایتا مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱