اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در جامعه‌الزهرا (س)

موقعیت مهدی

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» ویژه اساتید، طلاب، کارمندان، مبلغان و دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه خانواده اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد که روایتی از زندگی برادران شهید باکری را به تصویر می‌کشد، در تالار بیداری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اکران می‌شود.

اکران این فیلم روز پنجشنبه 29 اردیبهشت ساعت 17 است و اساتید، طلاب، کارمندان، مبلغان و دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه خانواده می‌توانند برای تماشای فیلم حضور داشته باشند.

مبلغ ثبت نام برای تماشای این فیلم، 12 هزار تومان به شماره حساب ۰۱۰۸۲۱۶۰۱۲۰۰۵ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ نزد بانک ملی به نام جامعه الزهرا علیهاالسلام است.

علاقه مندان تا روز چهارشنبه 28 اردیبهشت می‌توانند به صورت حضوری و یا مجازی ثبت نام کنند. ثبت نام حضوری از طریق مراجعه به سرای ثقلین واقع در ساختمان شهید بهشتی آموزشگاه امام رضا سلام‌الله‌علیه امکان پذیر است .

ثبت نام مجازی نیز به صورت ارسال فیش واریزی و نام و نام خانوادگی خود و خانواده به شناسه @Farhangi_32112063  در پیام‌رسان ایتا انجام می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱