پیام تبریک مدیر جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت روز معلم

روز معلم و استاد

پیام تبریک مدیر جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی، متن پیام تبریک سرکار خانم برقعی به مناسبت روز معلم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ویری الذین اوتوا العلم الذی أنزل إلیک من ربّک هو الحق ویهدی إلی صراط العزیز الحمید» (سوره سبا آیۀ 6)

دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد فرزانه، شهید مطهری و «روز معلم» است تا ایمان، اخلاص و سخت‌کوشی این استاد بزرگ در تربیت و رشد انسان‌ها، به عنوان سرمشقی برای همه معلمان و اساتید کشور یادآوری شود.

معلمان، سازندگان امروز و فردای کشور و سرمایه‌های اصلی ملت در مسیر بالندگی، پیشرفت و راه‌یابی به قله‌های بلند عزت و اقتدار علمی محسوب می‌شوند و جهاد و رشد علمی جوانان عزیز مرهون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر این قشر با اخلاص است.

در این میان اساتید پرتلاش، مؤمن و پرهیزکار جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان الگوی طالبان علم و معرفت، افزون بر وظیفه تعلیم آموزه‌های مکتب اهل بیت علیهم‌السلام، می‌کوشند تا با سیره عملی خود حسن خلق، خانواده‌محوری، مردم‌داری و سبک زندگی اسلامی را نیز به دانش‌پژوهان خود بیاموزند که این مسئله دشواری کار آنان و ثواب مجاهدتشان را دوچندان می‌کند.

جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به تمام اساتید و معلمان ایران اسلامی که با تفکر بسیجی و رویکرد جهادی در عرصه تعلیم و تربیت با جان و دل همت داشته و دارند تبریک و تهنیت می‌گوید و در ماه مبارک رمضان و به میمنت فرا رسیدن عید فطر از درگاه ایزد منان بهترین‌ها را برای این عزیزان مسئلت می‌کند.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱