حمایت از استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(س) تقویت خواهد شد

دیدار خانم حسین زاده با دکتر رستمی کیا

سرپرست اداره کل امور دانش‌آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بر لزوم حمایت‌های هدفمند از جامعه نخبگانی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم خدیجه حسین زاده در دیدار با دکتر مجتبی رستمی‌کیا به عنوان سرپرست جدید دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که در مرکز خدمات برگزار شد، ضمن تبریک مسئولیت جدید به دکتر رستمی کیا، بر لزوم حمایت‌های هدفمند از جامعه نخبگانی تأکید کرد.

سرپرست اداره کل امور دانش‌آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دیدار ضمن اشاره به مشکلات جامعه نخبگانی، خواستار ارائه خدمات هدفمند علمی و حمایت از چاپ کتاب و مقالات (پژوهشی و ترویجی) طلاب این مؤسسه شد.

در این جلسه، دکتر رستمی نیا تصریح کرد: دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه وظیفه حمایت از طلاب استعداد برتر و پیگیری مشکلات آنان را به عهده دارد و در این راستا خدماتی ارائه می‌دهد.

سرپرست دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان داشت: در صورت تأمین زیرساخت‌های ارزیابی کتب و مقالات و همکاری انتشارات معاونت پژوهش و پژوهشگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، حمایت از چاپ کتاب و مقالات (پژوهشی و ترویجی) در سال 1401 آغاز می‌شود.

دکتر رستمی نیا یادآور شد: بانوان نخبه دارای فرزند بیشتر که مؤسسات فرهنگی دارند، مورد توجه و حمایت ویژه دفتر حمایت از جامعه نخبگانی قرار می‌گیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱