معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) اعلام کرد:

فراخوان دریافت مستندات و خاطرات حضور بانوان در فعالیت‌های جهادی مقابله با کرونا

فراخوان بانوان باز هم درخشیدند

خاطرات، اقدامات و مستندات حضور بانوان طلبه در فعالیت‌های جهادی مقابله با بیماری کرونا از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در قالب «بانوان باز هم درخشیدند...» جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر، از جمع‌آوری خاطرات، اقدامات، فعالیت‌ها، مستندات و غیره در خصوص حضور بانوان جهادگر به ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام مواجهه کشور با بیماری کرونا، با عنوان «بانوان باز هم درخشیدند ...» خبر داد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله بر جمع‌آوری خاطرات، مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مردم در عرصه‌های مختلف، یادآور شد: حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه ای مدظله‌العالی درباره جمع‌آوری خاطرات دفاع مقدس در تاریخ 3 خرداد 96 فرمودند: «حقیقتاً این خاطرات، یک ثروت ملّی است؛ این خاطرات، ثروت ملّی است؛ متعلّق به آن شخص خاطره‌گو و راوی هم نیست، مال همه است؛ باید بگویند، باید بنویسند.... اینها حسنه است، اینها صدقه است».

وی با اشاره به اینکه امروز عرصه جهاد در دفاع از مرزها به حفظ سلامتی تغییر یافته است، عنوان کرد: اداره کل امور فرهنگی این مجموعه نسبت به جمع‌آوری خاطرات و مستندات فعالیت جهادی بانوان طلبه در دوران مواجهه کشور با بیماری کرونا اقدام کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین برزو هدف از جمع‌آوری خاطرات را ترویج فرهنگ جهاد و معرفی خدمات بانوان جهادگر دانست و تصریح کرد: این فعالیت‌های جهادی بخشی از تاریخ معاصر کشور ما است و باید روایت و ثبت شوند.

وی با بیان اینکه ثبت این وقایع و تلاش‌های جهادی، درسی برای آیندگان است، اعلام کرد: هر فردی که خاطرات و مستنداتی برای ثبت دارد، می‌تواند فایل متنی یا صوتی خود را به آدرس https://sapp.ir/jz_m.f.t در پیام‌رسان سروش و یا پست الکترونیکی به نشانی ghft@jz.ac.ir ارسال کنند تا در صورت رضایت بانوی جهادگر با نام ایشان ثبت شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه بانوان جهادگر می‌توانند خاطرات و مستندات خود را به دو صورت صوتی و متنی ارسال کنند، افزود: روایت می‌تواند خاطراتی از سختی‌ها و شادی‌ها، مشکلات و گشایش‌ها، تأثیرها و تأثرها و آثار مادی و معنوی خدمت و هر اتفاق قابل توجه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با بیان اینکه طلاب جهادگر همچنین می‌توانند خاطرات اعضای خانواده، دوستان و یا هر فرد دیگری را با رضایت ایشان و مستند برای ما ارسال کنند، گفت: خاطرات طلاب جهادگر پس از جمع‌آوری توسط نویسنده‌ای در اداره کل امور فرهنگی بازنویسی و اصلاح می‌شود.

وی تصریح کرد: برای اصلاح و تکمیل خاطرات نیاز به راه ارتباطی با راوی خاطره است، بنابراین نام و مشخصات راوی و مکان خدمت و شماره تماس نیز ارسال شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان با اشاره به اینکه ارسال تصویر به محتواهای دریافتی، ارزش استنادی بیشتری خواهد داد، اظهار داشت: بانوان جهادگر جهت ارسال خاطره و مستندات خود در صورت ضرورت با شماره تماس 32112063 – 025 تماس بگیرند.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱