استاد اخلاق حوزه تصریح کرد:

ماه مبارک رمضان یک فرصت بهشتی است

لقمانی

حجت‌الاسلام والمسلمین لقمانی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان یک فرصت بهشتی است، گفت: یکی از بهترین گام ها برای داشتن خانواده بهشتی، خلق و خوی خوش است که راه میانبر است.

به گزارش روابط عمومی، مراسم قرائت زیارت عاشورا و جلسه درس اخلاق کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز در سالن بیداری اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد لقمانی استاد اخلاق حوزه با اشاره به ماه رمضان فرصت استثنایی برای بندگانی استثنایی با جوایزی استثنایی در زمانی استثنایی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی کارشناسانه و ظریف می فرمایند: ماه رمضان در هر سال، قطعه‌ای از بهشت است كه خدا در جهنم سوزان دنیای مادی ما، آن را وارد می‌كند و به ما فرصت می‌دهد كه خودمان را بر سر این سفره الهی در این ماه، وارد بهشت كنیم.

استاد اخلاق حوزه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان یک فرصت بهشتی است، یادآور شد: ما برای اینکه خود سکوی پرش و پرواز داشته باشیم و خانواده خود را بهشتی کنیم، باید به فرمایش پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم توجه کنیم که فرمودند: «اَفضلُ الاَعمالِ في هَذا الشَّهرِ، الْوَرعُ عَن مَحارمِ الله...؛ بهترين كارها در اين ماه، بازداشتن نفس از حرام‌هاي الهي است»؛ یعنی علاوه بر اینکه گناه نمی کنیم فکر گناه هم نکنیم.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی، بهترین کار در ماه مبارک رمضان خودسازی است و یکی از بهترین گام ها برای داشتن خانواده بهشتی، خلق و خوی خوش است که راه میانبر است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱