فراخوان ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان

ثبت نام دبیرستان معارف

فراخوان ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان ویژه ترم دوم از سوی مجتمع آموزشی تربیتی هدی وابسته به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آقای علیرضا کبیری روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر با اعلام این مطلب، عنوان کرد: علاقه مندان به تحصیل در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی می توانند برای ترم دوم تحصیلی اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی اظهار داشت: زمان ثبت نام در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی برای ترم دوم تا۱۰ بهمن ادامه دارد.

کبیری با بیان اینکه ثبت نام در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی به صورت حضوری است، یادآور شد: متقاضیان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14 تا 18 با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: کلاس های این ترم تحصیلی دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی از 10 بهمن آغاز می‌شود.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی بیان داشت: دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی زمینه‌ی تحصیل و دریافت گواهی دیپلم برای بانوانی را که علاقه‎مند به تحصیل دروس حوزوی و یا تحصیل غیرحضوری در دبیرستان هستند، فراهم ساخته است.

کبیری گفت: علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از ساعت 14:30 تا 17 با شماره تلفن های 32904926-025 و 32112150-025 تماس بگیرند.

دبیرستان معارف اسلامی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱