مدیر جامعه‌الزهرا(س) در نشست صمیمی با اساتید:

اساتید جامعه‌الزهرا(س) رکن اصلی حرکت و تحول در مجموعه هستند

نشست صمیمی مدیر با اساتید

نشست صمیمی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اساتید جهت پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات اساتید این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست صمیمی سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اساتید امروز (سه شنبه، 21 دی) از سوی معاونت آموزشی تربیتی این مؤسسه علمی حوزوی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این نشست، سرکار خانم حسینی کاشانی و حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری از اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان سخنگوی اساتید و آقا در جایگاه حضور یافتند و مطالبات و درخواست‌های اساتید مطرح شد.

ارتقای علمی و رتبه بندی اساتید، لزوم شناسایی ظرفیت‌های ناشناخته اساتید، کلاس‌های ضمن خدمت، ارتباط مناسب بین آموزش و پژوهش، لزوم بازبینی مواد درسی، آشنایی اساتید با سایر مراکز علمی، اعزام اساتید به دانشگاه‌ها جهت فرهنگسازی عفاف و حجاب، بیمه اساتید، لزوم توجه بیشتر به بحث تربیت و معنویت طلاب در کنار آموزش و غیره از جمله مباحث و مسائل مطرح شده توسط اساتید بود.

اساتید جامعه‌الزهرا(س) رکن اصلی حرکت و تحول در مجموعه هستند

سرکار خانم برقعی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، تصریح کرد: اگر امروز جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تعبیر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی یک مجموعه فاخر شده است، همه مدیون تلاش‌ها و زحمات اساتید بزرگوار این مجموعه است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اساتید را رکن اصلی حرکت و تحول در مجموعه دانست و با بیان اینکه طلاب، اساتید را به عنوان الگو می‌شناسند، اظهار داشت: امروز جوانان و طلاب ما از جامعه‌ای وارد حوزه می‌شوند که با رسانه‌ها ارتباط زیادی دارند و متأثر از فضای مجازی هستند، اما اساتید حوزه می‌توانند آنها را جذب کرده و نسبت به علوم و معارف دینی علاقه‌مند سازند.

برقعی، یکی از نیازهای جوان امروز را مثبت اندیشی عنوان کرد و افزود: نگاه مثبت به جوانان امید می‌دهد و زمانی ما می‌توانیم به طلاب و جوانان نگاه مثبت بدهیم که خودمان نگاه مثبت به هستی داشته باشیم و مثبت اندیش باشیم.

وی با اشاره به برخی مطالبات و درخواست‌های اساتید، اظهار داشت: همه مطالبات و درخواست‌ها حق شما است، هم اکنون ساماندهی سامانه جامع اساتید در دستور کار قرار گرفته است که امید است همه مسائل و مطالبات اساتید در آن گنجانده شود.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: آیدی «سلام مدیر» در پیام‌رسان ایتا به نشانی @salammodier برای دریافت نظرات و ارتباط با مخاطبان فعال شده و اساتید می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ارائه دهند.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی معاون اداری مالی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز به برخی سؤالات و درخواست‌های اساتید پاسخ گفت.

همچنین مقرر شد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی سجودی معاون آموزشی تربیتی و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رسولی نیا رئیس اداره امور اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در جلسه ای دیگر به سؤالات و مطالبات مربوطه اساتید پاسخ دهند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱