ثبت‌نام دوره‌های مجازی مهارتی فرهنگی ویژه نوجوانان تا 25 تیر تمدید شد

رویش99

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از تمدید مهلت ثبت‌نام نخستین دوره مجازی مهارتی فرهنگی ویژه فرزندان طلاب، کارکنان و استادان جامعه الزهرا علیهاالسلام در گروه سنی نوجوانان تا 25 تیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام دوره‌های آموزشی مجازی ویژه نوجوانان تا 25 تیر تمدید شد، اظهار داشت: نخستین دوره مجازی مهارتی فرهنگی ویژه فرزندان طلاب، کارکنان و استادان جامعه الزهرا علیهاالسلام در گروه سنی نوجوان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارتی در اداره آموزش های مهارتی فرهنگی، گفت: دوره‌های مهارتی ویژه کودک و نوجوانان از سال ۹۵ تا کنون در قالب طرح رویش برگزار می‌شود که هر سال با استقبال زیادی رو برو بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: تابستان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری دوره‌های مهارتی به صورت مجازی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: این دوره‌ها در هفت رشته کاربردی از جمله نویسندگی خلاق، خوشنویسی، شهروند الکترونیک، آشپزی و شیرینی‌پزی، کارگاه ادبی، خلاقیت با پارچه و آموزش بافتنی طراحی شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق اپلییکشن ایتا و اعلام درخواست به آیدی @amozeshhaymaharati اعلام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو تصریح کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی گفت: شانزدهمین دوره آموزش‌های مهارتی فرهنگی گروه سنی جوانان، نیز بعد از تعطیلات تابستانه جامعه‌الزهراعلیهاسلام به صورت مجازی و در شهریور اجرا خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره۳- ۳۲۱۱۲۳۳۲ از ساعت ۸ تا ۱۲ تماس بگیرید.

دریافت تصویر خبر

دوره های آموزش مجازی نوجوانان

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱