اتصال طلاب جاری به شهر مجازی (شبکه فعالان رسانه ای)

سامانه تبلیغ نوین

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از اتصال طلاب جاری به شهر مجازی (شبکه فعالان رسانه ای) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اتصال طلاب جاری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به شهر مجازی (شبکه فعالان رسانه ای)، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی در راستای ابلاغ سیاست‌های کلان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، شبکه‌سازی طلاب رسانه ای- مجازی است.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: در این راستا مشخصات اولیه طلاب جاری مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سامانه فعالان رسانه ای ثبت شده است.

حکمت نیا افزود: با توجه به تصمیم‌های اتخاذ شده، در هر مرحله به 500 نفر از طلاب جاری پیامی مبنی بر تکمیل پرونده و نقش پذیری در شهر مجازی ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: همکاری طلاب در تکمیل مشخصات و نقش پذیری کمک خواهد کرد تا هر چه سریعتر با توجه به تأثیر تکنولوژی روز دنیا بر زندگی حقیقی بشر، آموزش‌های فضای مجازی، رسانه و هنر در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای کلیه طلاب جاری آغاز شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱