مستند پنجره، روایتی از بانوان تاثیرگذار جامعه الزهرا در رادیو معارف

مستند رادیویی

مستند پنجره، روایتی از بانوان تاثیرگذار جامعه الزهرا علیهاالسلام است که با مشارکت معاونت تبلیغی و امور فرهنگی و رادیو معارف تهیه و پخش می شود.

پخش مستند پنجره، روایتی از بانوان تاثیرگذار جامعه الزهرا در رادیو معارف

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین برزو در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز ساخت مستند رادیویی بانوان تاثیرگذار جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: امروزه در میان بانوان تاثیرگذار در زمینه‌های مختلف نام طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام می درخشد که با وجود مسئولیت های مختلف توانسته اند پله های موفقیت را طی کرده و تاثیرگذاری چشمگیری در جامعه اسلامی داشته باشند.

معاون تبلیغ و امورفرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه اظهار داشت: مستند رادیویی پنجره، این بار به  شرح زندگی و فعالیت های تاثیرگذار سرکار خانم محسنیان از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام پرداخته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مستند رادیویی در تاریخ جمعه 13 اسفندماه ساعت 08:40 از رادیومعارف تقدیم مخاطبان می شود، یادآور شد: این برنامه به همت سرکار خانم زهرا سهرابی از دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام تهیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین برزو در پایان گفت: برنامه پنجره در تاریخ های 20 و 27 اسفندماه ساعت 08:40 به فعالیت های سرکار خانم جعفری فر از طلاب تاثیرگذار عرصه حجاب و عفاف می پردازد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱