آیین افتتاح انجمن هلال احمر جامعه‌الزهرا(س)

انجمن هلال احمر جامعه

انجمن هلال احمر جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور مجازی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و استاندار قم راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، آیین افتتاح انجمن هلال احمر جامعه الزهرا علیهاالسلام به همت معاونت فرهنگی تبلیغی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این مراسم محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و هیئت همراه به نمایندگی از هلال احمر استان در جامعه الزهرا علیها السلام حضور یافتند و 5 انجمن طلاب در استان قم با حضور آقای دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و آقای بهرام سرمست استاندار قم صورت برخط افتتاح شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در این مراسم اظهار داشت: سازمان جوانان هلال احمر نقشی عمده در غنی سازی اوقات دارد و از دستگاه های برتر استان در این حوزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برز، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز ضمن قدردانی از برقراری این ارتباط و حضور مسئولان در این مراسم، گفت: جامعه الزهرا علیها السلام در حضور اجتماعی طلاب اقدامات زیادی انجام داده است، از جمله تشکیل انجمن‌های متعدد و فعالیت‌های جهادی که می‌توان از این ظرفیت در راستای فعالیت های جمعیت هلال احمر نیز استفاده کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: هدف اصلی از فعالیت‌های جهادی، فعالیت‌های امدادی هلال احمر است که بسترساز سایر فعالیت‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو اظهار امیدواری کرد که تلاقی این فعالیت‌ها به شکوفایی برسد و در پایان تصریح کرد: حمایت جدی مسئولان از انجمن‌ها به جهت امکانات و آموزش‌ها باعث حضور چشمگیر طلاب در این عرصه خواهد شد.

دکتر همتی نیز که به صورت وبینار در این مراسم حضور داشت، از این ارتباط و تعامل اظهار خرسندی کرد و گفت: بازوهای پرتوان هلال احمر در حوادث و در هر شرایطی، اقدامات انجمن‌های مختلف از جمله طلاب است.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امروز شاهد بخشی از فعالیت‌های هلال احمر در حوزه‌های علمیه هستیم و از نهایت همکاری مجموعه‌های مختلف و حوزه‌های علمیه در آماده سازی این بستر قدردانی می کنیم.

در پایان این مراسم، معاون فرهنگی جامعه الزهرا علیها‌السلام به همراه جمعی از مدیران این معاونت به اتفاق جناب آقای مصباحی، دفتر انجمن هلال احمر را افتتاح و گزارشی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های انجمن و طلاب و مبلغان موثر در این زمینه را ارائه کردند.

گفتنی است؛ زمان ثبت نام از طلاب متقاضی فعالیت در انجمن هلال احمر جامعه الزهرا علیهاالسلام متعاقبا از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام می‌شود.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱