بازدید مدیر جامعه‌الزهرا از نمایشگاه داخلی فراگیران رویش 98

بازدید مدیر جامعه از اداره آموزش های مهارتی 8

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به همراه جمعی از معاونان و مدیران از کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه داخلی آثار تولیدی فراگیران دوره تابستان طرح رویش 98 اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم نیره قاسمی‌زادیان روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کارگاه‌های آموزشی اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی روز چهارشنبه 16 مرداد، میزبان مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و جمعی از معاونان و مدیران این مجموعه بود.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی افزود: در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی معاون فرهنگی تبلیغی، آقای محجوبی معاون اداری‌مالی و جمعی از مدیران و کارشناسان این مجموعه حضور داشتند و از کارگاه‌های بخش جوان این اداره و نمایشگاه داخلی آثار فراگیران طرح رویش 98 بازدید و از سطح کار نمایشگاه تجلیل ویژه کردند.

قاسمی زادیان یادآور شد: این نمایشگاه با آثار فراگیران اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی‌در بخش‌های طراحی و نقاشی، تصویرگری، نگارگری (تذهیب و گل و مرغ)، دوخت چرم (کیف و کفش)، نازکدوز، نوزاددوز، بافت‌های تزیینی، نویسندگی خلاق و دیگر دوره ها برگزار شد.

وی گفت: این بازدید به درخواست اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی و با هدف آشنایی بیشتر مسئولان با عملکرد اجرایی و محتوایی و نیز آثار تولیدی فراگیران این اداره انجام گرفت که طی آن مسئولان با روند برگزاری کارگاه‌های این اداره آشنا شده و از نزدیک صحبت‌های طلاب، مطالبات و پیشنهادات ایشان را شنیدند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی تصریح کرد: کارگاه‌های ترم تابستانه 98، دوازدهمین دوره اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی است که با حضور 895 فراگیر از بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از تاریخ اول تیرماه تا 17 مرداد 98، در دو سطح کودک و نوجوان و جوان برگزار شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱