تمدید مهلت ثبت نام دوره تربیت مدرس تا 5 مهرماه

دوره تربیت مدرس 2

با توجه به استقبال زیاد و درخواست مکرر طلاب و با تأیید شورای آموزش حوزه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، مهلت ثبت نام دوره تربیت مدرس تا 5 مهرماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رسولی­ نیا روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: ثبت‌نام در دوره تربیت مدرس، برای طلاب فارغ‌التحصیل، حدأقل با مدرک سطح 3 و حدأکثر سن 45 سال، تمدید شد.

مدیر اداره امور اساتید اظهار داشت: تاکنون 236 نفر از بانوان طلبه در دوره تربیت مدرس ثبت‌نام کردند که از طلاب واجدالشرایط، جهت حضور در مرحله مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسولی‌نیا افزود: با توجه به استقبال زیاد و درخواست مکرر طلاب و با تأیید شورای آموزش حوزه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، حدأکثر سن لازم جهت حضور در دوره تربیت مدرس، از 40 به 45 سال افزایش یافته است.

وی بیان داشت: طلاب فارغ‌التحصیل، حدأقل با مدرک سطح 3 و حدأکثر سن 45 سال، جهت ثبت‌نام و ارائه مدارک کامل، تا تاریخ 5 مهرماه به صورت حضوری به واحد تربیت مدرس واقع در انتهای طبقه همکف شهید قدوسی(رحمه‌الله‌علیه) مراجعه فرمایند.

مدیر اداره امور اساتید در پایان افزود: ارائه کپی مدرک سطح 3، کپی صفحات اول تا سوم شناسنامه، کپی صفحه اول و دوم کارت ملی و یک قطعه عکس 3*4 جهت ثبت‌نام در دوره تربیت مدرس، الزامی است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱