از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) صورت گرفت؛

صدور مجوز و اعطای حکم فعالیت به اعضای شورای مرکزی کانون استان تهران

اعطای حکم به کانون های استانی

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از صدور مجوز و اعطای حکم فعالیت به اعضای شورای مرکزی کانون استان تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جلسه اعطای حکم به اعضای شورای مرکزی کانون استان تهران از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

پیرو سفر کارشناسان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به استان تهران و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت تأسیس کانون در این استان، تمامی مراحل تصویب تأسیس کانون انجام و طی جلسه وبینار ارتباط با طلاب اعضای کانون تهران برگزار و حکم ایشان صادر شد.

در این جلسه، سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه شما به عنوان پیام آوران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها باید بانوان را با هدف خلقت آشنا کنید، گفت: امروز جهاد تبیین به عهده ما است و بر اساس خواسته رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، شما فرماندهان جهاد تبیین هستید و باید ارکان نظام را برای مردم و به ویژه بانوان تبیین کنید.

دکتر برقعی با بیان اینکه ما هم در کنار شما، برای تأمین منابع علمی و دیگر منابع تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حال که شما اهتمام کرده و این کانون را شکل دادید، بدانید که امروز شما الگوی یک زن پرورش یافته در مکتب تشیع هستید.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو، معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: تهران به دلیل شرایط خاصی و به عنوان پایتخت ایران، از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: شما بانوان فعال در این کانون باید مانند یک کهربا همه را به سمت خود جذب کرده و از ظرفیت ستادی و فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در مسیر توانمندی طلاب استان استفاده کنید.

همچنین سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی، مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به بیان پیشینه ای از فعالیت‌های انجام شده و تشکیل جلسه مجمع عمومی پرداخت.

وی اظهار امیدواری کرد همان گونه که تهران پایتخت کشور است، کانون استان تهران بتواند ضمن حمایت از همه بانوان و طلاب، مسئله بانوان استان تهران را شناسایی و حل کند.

در پایان، سرکار خانم فلاح و چند نفر از اعضای شورای مرکزی کانون از برقراری ارتباط اظهار خرسندی کردند و گفتند: به امید خدا با حرکتی که در بین طلاب استان تهران ایجاد شده، فعالیت‌های مضاعفی انجام شود که مورد رضای خدا و حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف واقع شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱