اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی برگزار می کند؛

دوره تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ ویژه طلاب اصفهان

نقد کیپاپ

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان استان اصفهان خبر داد.

 

 به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری اولین دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ ویژه طلاب، مبلغین ، کنشگران ، اساتید و دانش آموختگان اظهار داشت: در پی استقبال طلاب از برگزاری دوره تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ در شهر مقدس مشهد و قم، مقدمات برگزاری این دوره در استان اصفهان با همکاری کانون طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در این استان و اداره رسانه مرکز خدمات فراهم شد.

وی افزود: این دوره به صورت حضوری از 9  تا 11 آذرماه 1401 برگزار می شود، از این رو علاقه مندان می توانند از 10 تا 27 آبان ماه 1401 با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir بخش دوره ها ثبت نام کنند.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد: شناخت و نقد کمپانی های کیپاپ، بی تی اس شناسی ،بحث روانشناسی و مهارت ارتباط موثر با نوچوانان ذیل بحث نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ از سرفصل های این دوره است.

حکمت نیا اشاره کرد: هدف اصلی از برگزاری این دوره، تربیت کارشناسان تخصصی نقد وتحلیل کمپانی های تاثیرگذار رسانه ای بر فرهنگ جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی است.

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت کنندگان این دوره پس از قبولی در آزمون پایانی، وارد دوره تخصصی خواهند شد.     

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱