مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا(س) تصریح کرد:

تلاش در جهت تخصصی شدن نشریات داخلی جامعه‌الزهرا(س)

پنل تخصصی پژوهشگاه9

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی با اشاره به انتشار نشریات داخلی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: اگر برای طلابی که برای این نشریات قلم می‌زنند، امتیازاتی قائل شویم، بانوان طلبه از این نشریات استقبال بیشتری خواهند داشت و این نشریات در مسیر تخصصی شدن پیش می‌روند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی در پنل تخصصی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سلسله‌پنل‌های تخصصی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ «مسیر» که در سالن جلسات مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مظلومانه حضرت زهرا علیهاالسلام و قدردانی از فعالیت‌های پژوهشگاه، عنوان کرد: طرح آموزش پژوهش محور قبلا مطرح شده بود، اما با حمایت مدیریت در حال اجرایی شدن است و روند آن رو به رشد و قابل تقدیر است.

مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه 9 گروه علمی آموزشی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فعالیت دارند، پیشنهاد داد نماینده ای از این گروه‌ها در شورای عالی پژوهش حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی همچنین به انتشار نشریات داخلی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و گفت: در گروه علمی تفسیر و علوم قرآن، نشریه آلاء الرحمن منتشر می‌شود که تا کنون 9 شماره از آن به چاپ رسیده است.

وی پیشنهاد کرد: اگر نشریات داخلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در مسیر تخصصی شدن پیش بروند و برای طلابی که برای این نشریات قلم می‌زنند، امتیازاتی قائل شویم، بانوان طلبه از این نشریات استقبال بیشتری خواهند داشت.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱