معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

راه‌اندازی شورای تولیدات رسانه‌ای در جامعه‌الزهرا(س)

سامانه تبلیغ نوین

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از تشکیل شورای تولیدات رسانه ای در اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر با اشاره به ظرفیت موجود و اهمیت حمایت و پشتیبانی از تولیدات رسانه ای خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد: شورای تولیدات رسانه‌ای در اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این شورا با همکاری اساتید متخصص در حوزه تولیدات رسانه ای تشکیل شده است و بانوان طلبه می‌توانند طبق طرح‌نامه مصوب، طرح‌های رسانه‌ای خود را جهت بررسی به دبیرخانه این شورا ارسال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: این طرح‌ها پس از بررسی و صدور مجوزهای لازم از حمایت‌های مادی و معنوی لازم برخوردار خواهند شد.

وی  با اشاره به اینکه هدف اصلی تولیدات رسانه ای طلاب، ارسال پیام دین به مخاطبان مختلف است، تصریح کرد: یکی از وظایف این شورا، بررسی و تحلیل محتواهای طرح‌های ارسالی با اهداف مجموعه فاخر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: جلسات این شورا هر دو هفته یک بار با حضور کارشناسان و پیشکسوتان رسانه‌ای تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی محتوای رسانه ای، کاستی‌ها و موانع موجود شناسایی و در خصوص رفع آن موانع راهکار ارائه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو بیان داشت: طلاب، اساتید، کارکنان، مبلغان و دانش‌آموختگان (ایرانی و غیرایرانی حضور و غیرحضوری) می‌توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین ( قسمت برنامه‌ها- دبیرخانه شورای تولیدات رسانه‌ای ) برای ثبت نام اقدام کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱