برگزاری نخستین پنل تخصصی سال 1401- 1400 با گفتگوی صریح مدیر جامعه‌الزهرا(س)

پنل-تخصصی-مدیریت-جامعه-4

نخستین پنل از سلسله پنل‌های تخصصی سال 1401- 1400 با حضور ارزشمند مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، سرکار خانم دکتر برقعی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، نخستین پنل از سلسله‌پنل‌های تخصصی سال 1401- 1400، با رویکرد «مطالبه گری و پاسخگویی مسئولانه» به سوال‌های پر تکرار پویش، برگزار می‌شود.

هم‌زمان با آغاز مدیریت دکتر سیده زهره برقعی در تاریخ 12خرداد 1400، پویش «اگر من جای مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بودم» با همکاری خبرگزاری حوزه رقم خورد و گام دوم این جریان هدفمند، 22 شهریور به صورت داخلی و در آستانه سال تحصیلی 1401- 1400 با عنوان «به وقت مطالبه‌گری مسئولانه» به صورت «مخاطب‌محور» برگزار شد.

 در این پویش، از سوی طیف‌های مختلف از جمله طلاب، استادان، کارکنان، پژوهشگران، مبلغان، فراگیران دوره‌های فوق‌برنامه، مجتمع و دانشکده هدی، مخاطبان ورزشگاه، مهد کودک شکوفه‌های بهار، بیش از 2 هزار نظر دریافت شد و بدون کلمه‌ای حذف و اضافه، توسط تیم پایش پویش مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تقدیر صمیمانه از همه بزرگوارانی که در پویش شرکت کردند، در نخستین پنل از سلسله‌پنل‌های تخصصی سال 1401- 1400، به سوال‌های پرتکراری که توسط تیم پایش پویش استخراج شده، پاسخ خواهد داد.

این برنامه روز چهارشنبه 17 آذر ساعت 10:30 صبح در فضای هیئت آنلاین به نشانی https://heyatonline.ir/heyat/1739 و آپارات به نشانی https://www.aparat.com/jz.alzahra/live پخش خواهد شد.

همچنین عزیزانی که موفق به درج نظرها و پیشنهادهای خود نشده‌اند، از طریق آیدی «سلام مدیر» در پیام‌رسان ایتا به آدرس @salammodier می‌توانند با ارائه دیدگاه‌های خود، در جریان رو به رشد مجموعه فاخر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام سهیم باشند.

تصویر خبر

پنل تخصصی 3

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱