استفاده از ظرفیت طلاب و مبلغان بین الملل در ستاد بازسازی عتبات

ستاد بازسازی عتبات

معاون بین الملل ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: از ظرفیت طلاب و مبلغان بین الملل در اطلاع رسانی فعالیت های گسترده ستاد برای بهره مندی بیشتر شیعیان جهان استفاده می کنیم.

به گزارش روابط عمومی، علی اکبر کاظمی معاون بین الملل ستاد بازسازی عتبات عالیات و هیات همراه صبح امروز با سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهالسلام دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار معاون بین الملل ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این ستاد در فراهم آوردن امکانات و زیرساخت های لازم برای زائران ائمه معصوم علیهم السلام در عراق، از شور و اشتیاق وصف ناشدنی مردم برای کمک به این ستاد و حضور در فعالیت های آن خبر داد و گفت: برای اطلاع شیعیان جهان از آنچه در حرم های مقدس در حال انجام است از ظرفیت طلاب و مبلغان بین الملل بهره می بریم و در تلاشیم با تعامل بیشتر با حوزه های علمیه و نهادهای تاثیرگذار این مساله را سامان بهتری بدهیم.

وی جمع آوری کمک های نقدی از سراسر جهان برای بازسازی عتبات عالیات را مساله ای مهم دانست و اظهار داشت: شیعیان سراسر جهان با اشتیاق در این مسیر گام بر می دارند و هدایا و نذورات خود را به هر طریقی به ستاد می رسانند که این نشان دهنده ارادت قلبی شیعیان به حضرات معصومین علیهم السلام است.

در ادامه سرکار خانم برقعی از آمادگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای انعقاد تفاهم نامه های همکاری در زمینه های مختلف با ستاد بازسازی عتبات خبر داد و گفت: بخش های مختلف جامعه الزهرا علیهاالسلام در مناسبت های گوناگون با ستاد عتبات همکاری های بخشی داشته اند که با انعقاد تفاهم نامه این روند شکل منظم تری خواهد گرفت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱