اجرای طرح شمیم ویژه طلاب مدرسه علمیه کوثر

طرح شمیم -کوثر

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از اجرای طرح «شمیم» ویژه طلاب مدرسه علمیه استعدادهای درخشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره آموزشی طرح شبکه مبلغان یاس مطهر با عنوان طرح «شمیم» توسط معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه طلاب مدرسه علمیه استعدادهای درخشان این مؤسسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار با حضور 45 نفر از بانوان طلبه مدرسه استعدادهای درخشان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه زمان اجرای این طرح به مدت دو هفته است، گفت: طرح شمیم شامل دوره‌های تبلیغی مهارتی است که در دو سطح عمومی و تخصّصی برگزار می شود و دوره تخصصی آن هم با دو رویکرد مخاطب محور و موضوع محور ارائه می گردد. دو موضوع مبلغ مخاطب‌محور و مبلغ موضوع‌محور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی ادامه داد: همچنین در این طرح، دوره‌های مهارتی آشنایی با رایانه شامل ورد، پاورپوینت، اینترنت و غیره برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی یادآور شد: طرح شمیم از روز شنبه 2 تیرماه آغاز شده است و به مدت دو هفته به طول می‌انجامد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱