بازدید حداد عادل از غرفه جامعه الزهرا

حداد عادل

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای تخصصی حوزوی بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، دکتر غلامعلی حداد عادل شامگاه نهم آبان ماه با حضور در غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای تخصصی حوزوی با فعالیت های علمی و آموزشی این موسسه حوزوی آشنا شد.

وی با تقدیر از فعالیت های آموزشی و پژوهشی جامعه الزهرا علیهاالسلام، تحصیل بانوان در علوم حوزوی و دینی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و توجه در این عرصه را مورد تاکید قرار داد.

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ضمن بازدید از کتب منتشر شده در انتشارات جامعه الزهرا علیهاالسلام و بررسی اجمالی رساله های سطح چهار و پایان نامه های سطح سه طلاب این موسسه، برخی موضوعات کار شده در این تحقیقات را ستودنی عنوان کرد.

رییس بنیاد سعدی مرکز آموزش زبان فارسی جامعه الزهرا علیهاالسلام را از مراکز موفق در زمینه آموزش زبان فارسی دانست و گفت: موفقیت مراکز حوزوی آموزش زبان فارسی بیشتر از سایر مراکز است و شاهد آن طلاب غیرایرانی هستند که ظرف مدت کوتاهی به زبان فارسی مسلط و بعدها خودشان مبلغ این زبان می شوند.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای تخصصی حوزوی از اول تا دهم آبان ماه در مسجد مقدس جمکران دایر است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱