در آشپزخانه جامعه الزهرا صورت گرفت؛

پخت 9 هزار پرس غذا ویژه مراسم های دهه پایانی صفر

آشپزخانه1

مدیرکل پشتیبانی معاونت اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام از طبخ حدود 20 هزار پرس غذا به سفارش نهادهای مختلف در مناسبت های مذهبی در آشپزخانه این موسسه خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، حسین بهرامشاهی مدیرکل پشتیبانی معاونت اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر از پخت بیش از 9 هزار پرس غذا برای مراسم های اربعین حسینی، شهادت پیامبر اسلام، امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام به سفارش دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم خبر داد.

وی افزود: با توجه به همه گیری کرونا و ضرورت حمایت از اقشار آسیب دیده با همکاری برخی خیرین معزز و تامین مواد اولیه، در ماه های گذشته نیز صدها پرس غذای گرم برای توزیع بین خانواده های طلاب، اساتید، همکاران و دیگر اقشار مردم که درگیر مساله کرونا شده اند در آشپزخانه این موسسه طبخ و توسط نیروهای جهادی توزیع شده است.

بهرامشاهی اضافه کرد: در عید سعید غدیر خم نیز به سفارش خادم یاران آستان قدس رضوی در طبخ حدود یازده هزار پرس غذا از سوی آشپزخانه این موسسه همکاری صورت گرفت.

بهرامشاهی تاکید کرد: این در حالی است که از ابتدای شیوع کرونا آشپزخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام بخاطر رعایت شرایط بهداشتی و اهمیت دادن به سلامتی طلاب و همکاران بر اساس دستور مدیر این مجموعه فعالیت خود را متوقف کرد.  

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱