مراسم سالگرد درگذشت سرکار خانم بهشتی برگزار شد

343A9962

مراسم سالگرد درگذشت سرکار خانم بهشتی مدیر گروه رشته تبلیغ و استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم علاسوند در مراسم نخستین سالگرد درگذشت سرکار خانم بهشتی با بیان ویژگی های شخصیتی و علمی این استاد فقید، تلاشگری، اخلاق مداری و تواضع را از خصلت های ایشان برشمرد و گفت: از ایشان هیچگاه رقابت ستیزه جویانه با دیگران دیده نشد و این مهمترین خصوصیت سرکار خانم بهشتی بود.

وی جامع الاطراف بودن سرکار خانم بهشتی را از ویژگی های دیگر ایشان ذکر کرد و گفت: اهتمام این استاد بزرگوار به امر اجتماع بسیار  بارز بود چرا که اگر طلبه از کنج حجره  و حوزه به متن جامعه سفر نکند و دوباره به دامن علم و دانش باز نگردد و خودش را در این تردد بازتعریف نکند، این طلبه در یکی از این دومقطع دچار روزمرگی و پوسیدگی می شود.

خانم علاسوند از خانم بهشتی به عنوان مادری حاضر در خانواده، خوش طینت و اصلاح گر یاد کرد و اظهار داشت: این استاد فقید جامعه الزهرا علیهاالسلام خوشرویی ممتد و بلا انقطاع داشت که این نشاندهنده خوش طینتی و اصلاح رابطه ایشان با خدا بود.

در ادامه سرکار خانم حیدری مجد درباره شخصیت خانم بهشتی گفت: الگوگیری یکی از روش های تربیتی اسلام است. سرکار خانم بهشتی در منش علمی، اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی یک الگوی مناسب و موفق برای طلاب جوان است.

وی اخلاق شایسته، تواضع و رویگردانی از دنیا را از ویژگی های این استاد فقید دانست و اظهار داشت: سرکار خانم بهشتی در گفتار و رفتارش هیچ تناقضی وجود نداشت و رفتارش آیینه تمام نمای اعتقادات و گفتارش بود.

گفتنی است، سرکار خانم مهرناز بهشتی در مکتب اهل بیت علیهم‌السلام تا سطح عالی فقه و اصول با بهره‌گیری از محضر اساتید برجسته حوزه  تلمذ نموده و در عرصه استادی در حوزه علمیه و دانشگاه فعالیت داشت.

وی بر اساس دغدغه خود در حیطه‌های مختلف علمی و اجرایی از جمله عضویت در هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام و همکاری با نهاد مقام معظم رهبری و همچنین عضویت در کمیته چشم انداز حوزه علمیه خواهران نقش آفرین بود.

مرحومه حاجیه خانم بهشتی از پیشکوستان برجسته این مجموعه حوزوی بود که عمر شریفشان را در راه ترویج معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام و حضور به عنوان معینه موفق حج و اعزام به سرزمین وحی صرف نمود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱