تمدید مهلت ثبت نام دوره های تخصصی قرآنی حدیثی تا 25 مهرماه

دوره های تخصصی قرآنی و حدیثی

مدیرکل تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام از فراخوان ثبت نام دوره های تخصصی قرآنی و حدیثی ویژه طلاب خبر داد.

 به گزارش دفتر روابط عمومی و بین الملل، «طیبه سادات طباطبایی» در گفتگو با واحد خبر بیان کرد: اداره قرآن و حدیث با هدف آموزش تخصصی طلاب  جامعه الزهرا علیهاالسلام و ارتقاء مهارت‌های ایشان در زمینه تعلیم و تبلیغ قرآن و حدیث، دوره‌های تخصصی قرآنی و حدیثی را برنامه‌ریزی و در تعامل با مراکز و موسسات معتبر ملی به مرحله اجرا می‌گذارد.

وی ادامه داد: دوره‌های تخصصی قرآن و حدیث شامل تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی، تربیت مروج نهج‌البلاغه و تربیت مروج صحیفه سجادیه، همچنین تربیت مروج تفسیر قرآن کریم است که متناسب با برنامه‌های آموزشی طلاب برنامه‌ریزی شده تا خواهران طلبه بتوانند همزمان با تحصیل حداکثر استفاده را از معارف قرآن و احادیث اهل بیت علیه‌السلام ببرند.

طباطبایی در ادامه افزود: تعامل اداره قرآن و حدیث با مرکز آموزش مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام سبب شد، در ترم تحصیلی جاری برای اولین بار امکان برگزاری دوره‌های تخصصی بصورت آنلاین برای همه طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فراهم شود.

مدیرکل تربیتی در پایان مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها را تا 20 مهرماه ۱۳۹7 عنوان کرد و گفت: طلاب برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری به سرای ثقلین مستقر در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از روند ثبت‌نام غیرحضوری  یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۳۵۵ با پیش شماره 025 تماس بگیرند.

 جهت دریافت دفترچه معرفی جزئیات برگزاری دوره ها اینجا را کلیک کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱